Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion
Kendra, Matej ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
V této práci jsou popsána různá rozhraní určená člověku k hraní her a postupně jsou vyobrazeny modernější i běžně dostupná rozhraní. Blíže práce popisuje, jakým způsobem lze hrát hry na běžném dataprojektoru a senzorech pro detekci gest - Kinect a Leap Motion. Projekt je zaměřen na vyhodnocení aspektů návrhu deskové hry s těmito prvky a také na potřebnou kalibraci obrazu projektoru a Leap Motionu. Část projektu je věnována popisu deskové hry Osadníci z Katanu, z jejichž pravidel je vytvořena specifikace a možnosti hráče. Podle těchto znalostí je pak popsán návrh hrací sestavy a návrh několika typů rozhraní hry. Práce jednoduchým způsobem popisuje implementaci hry a v závěrečných kapitolách popisuje způsob testování vytvořeného rozhraní. Posledním obsaženým tématem je vyhodnocení z pohledu testovaných uživatelů.
Stolní hra otázek a odpovědí jako podpora výuky dějin umění
Poštová, Lucie ; Daniel, Ladislav (vedoucí práce) ; Raudenský, Martin (oponent)
Diplomová práce se jako celek zabývá tématem deskovými hrami. Je rozdělena na tři části, část teoretickou, praktickou a didaktickou. V teoretické části se autorka věnuje ikonografii deskových her a hraní od středověku po současnost. Užívání deskových her je interpretováno na konkrétních uměleckých dílech v malířství, sochařství a uměleckém řemesle. Praktická část byla zaměřena na tvorbu stolní vzdělávací hry dějiny umění, která formou kvízu s otázkami a odpověďmi z dějin umění rozvíjí znalosti uměleckohistorické oblasti. Hra byla přetvořena jako digitální/online verze a mobilní aplikace. Verze hry byly vytvořeny v jednotném autorském designu. V didaktické části autorka na základě vytvořené vzdělávací hry zkoumá, zda je hra vhodným výukovým materiálem pro pedagogy, studenty i skupinu respondentů z širší veřejnosti. Součástí je také metodika pro pedagogy středních škol, jak s hrou ve výuce zacházet.
Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion
Kendra, Matej ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
V této práci jsou popsána různá rozhraní určená člověku k hraní her a postupně jsou vyobrazeny modernější i běžně dostupná rozhraní. Blíže práce popisuje, jakým způsobem lze hrát hry na běžném dataprojektoru a senzorech pro detekci gest - Kinect a Leap Motion. Projekt je zaměřen na vyhodnocení aspektů návrhu deskové hry s těmito prvky a také na potřebnou kalibraci obrazu projektoru a Leap Motionu. Část projektu je věnována popisu deskové hry Osadníci z Katanu, z jejichž pravidel je vytvořena specifikace a možnosti hráče. Podle těchto znalostí je pak popsán návrh hrací sestavy a návrh několika typů rozhraní hry. Práce jednoduchým způsobem popisuje implementaci hry a v závěrečných kapitolách popisuje způsob testování vytvořeného rozhraní. Posledním obsaženým tématem je vyhodnocení z pohledu testovaných uživatelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.